Sommergolf Fredensborg

28jun8:0121:01Sommergolf Fredensborg

Om arrangementet

Der er også i år sommergolf på Fredesborg Golf Club, dette afholdes fredag den 28 juni.

Der vil være gunstart kl. 9.00

Start klokken 8.00 med kaffe / the og lidt brød

Frokost ca 13.30 med en øl eller 1/3 flaske vin pr person

Nykredit Private Banking i Lyngby Ved Christian Groth er sponsor for frokosten.

Turneringsfee kr. 400.- for GCD medlemmer og kr. 450 for ikke medlemmer.

Der spilles stabelford med 2 præmierækker A og B række, for

henholdsvis Damer og Herrer

Deltager antal max 40 personer, GCD medlemmer har fortrinsret, derefter tidligere GCD spillere og derefter gæster

Turneringsledere Claus og Brit Hansen

Sommer Golf i Fredensborg 28 Juni 2019

Med et godt initiativ af Claus Hansen og Christian Goth, Nykredit og med hjælp fra Torben Arp + Connie Rasmussen  er det nu lykkedes igen i år at arrangere GCD SommerGolf  på Fredensborg’s spændende bane.

Med en tidlig gunstart var der morgenkaffe i klubhuset kl. 8:00 m/ friskbagte boller. Kl. 9:00 var alle veloplagte spillere klar på de tildelte huller i strålende sol (og Varme) til en Stabelford Match.

Det blev en af de varmeste dage i Juni 😅

I matchen var der indlagt en ekstra konkurrence m/ den ‘Røde’ bold som alle skulle spille med på min. 4 huller, for at vinde denne konkurrence skulle bolden med hele vejen hjem.

Efter matchen var der ‘drink i baren’ en øl el. vand efter eget valg, efterfulgt af en let og frisk frokost buffet med vand/vine efter eget valg.

Derefter præmie uddeling:

Til to Dame rækker A og B  + To Herre rækker ligeledes A og B, bestående af vinpræmier

Damerække A :  Britt Selvig – 32 points

:  Kirsten Eilsborg – 31 points

Damerække B : Jette Nødskou Olsen – 27 points

: Else Skønnemand – 23 points

Herrerække A : Claus G. Hansen – 31 points

: Mogens Olsen – 28 points

Herrerække B : John Wichmann – 33 points

: Peter Dessau – 28 points

En flaske Champagne til holdet, der havde den Røde bold m/ hjem og havde flest point:

Ole Kieler, Christian Goth, Britt Selvig og Else Skønnemand

En dejlig og festlig dag m/ Nykredit som sponsor, v/ Christian Goth + medarbejdere både spillende og servicerende med  forfriskninger ude på banen.

Vi ønsker og tror på, at der nu er skabt en tradition for SommerGolf i Danmark i alle 3 sommer måneder

Juni : Fredensborg Golf

Juli :  Jylland og el. Fyn

August : Kokkedal Golf