Klubmesterskaber

18octHele dagenKlubmesterskaber

Om arrangementet

Klubmesterskaberne får i år en ny form så der spilles i 2 rækker og dermed bliver et Klubmesterskab og et Mesterskab

• Klubmesterskabet, 1 dame række og 1 herre række hcp. 0-21. For at gennemføre turneringen skal der mindst være 6 damer og 9 herre tilmeldt. Der spilles slagspil fra skrats.

• Mesterskabet, 1 dame række og 1 herre række hcp. 21,1 – 36. Også her skal der være henholdsvis 6 damer og 9 herrer for at turneringen gennemføres. Der spilles slagspil med fuld hcp. Bemærk slagspil med loft – max. 5 slag over hullets par.

Referat :

Referat fra B-mesterskaber 18/10/2019

Runner-up Damer: Lis Thonbo samt Runner-up Herrer: Preben Nielsen har sendt deres oplevelser fra dagen:

Tak for en dejlig dag, hermed referat:

For første gang blev der holdt klubmesterskab for B- spillere i år.

Det blev en dejlig dag, og vi B-spillere var stolte over, at få lov til at spille med

“de rigtige spillere”, som Asger omtalte dem i briefingen.

Jeg gik med nogle skønne kvinder, og vi blev enige om at B stod for “Beautiful Babes”.

Undervejs opstod der smuk golf, mange tissepauser og lidt striptease, da det endte med at blive en varm dag.

Efter meget hovedregning og rose på 19. hul, blev der serveret dejlig mad og vin.

Så til det vigtige:

Vinder for herrer: Mads Barslund

Vinder for damer: Jette Anita Nielsen

Runner up herrer: Preben Nielsen

Runner up damer: Lis Thonbo

Stor tak til Asger for en skøn dag!

Lis Thonbo

Som det er blevet mig pålagt, sender jeg et par ord om min oplevelse af dagen.

Medspillere: John Wichmann, Per Møller og Mads Barslund.

Efter lidt kaos på hul 11, hvor vi havde første start kom der ud over vore 2 hold, yderligere 2 hold fra en anden match, som også mente de skulle starte på hul 11.De blev sendt videre til hul 12, hvorefter vi kunne starte.

Derefter gik det derudaf med en storspillende Mads Barslund i front (senere klubmester).

Så ringede Pers mobil, hvor han fik en kedelig besked, der havde været indbrud huset i Danmark, så på grund af dels det han skulle have sat i værk og en ryg

der drillede gik han fra efter få huller.

Så vi sluttede som en 3 bold.

Bortset fra Per, som måtte opgive på grund af ovennævnte, havde vi 3 tilbageværende en rigtig god og hyggelig runde.

Arrangementet var veltilrettelagt, der var fine præmier. Desuden masser af klappepræmier.

Maden var god (for en gangs skyld var det ikke kylling) tak for det.

Så en stor ros for arrangementet.

Preben Nielsen

Se billeder fra arrangementet – klik her

Hele dagen (Friday)(GMT+00:00)