Nykredit Open

16sepHele dagenNykredit Open

Nykredit Open er rykket til lidt tidligere på sæsonen så vi er mere sikre på at få godt vejr, den gennemføres onsdag den 16 september på Saint Endreol

Der er gunstart kl. 09.00. Mødetid senest kl. 08.30 ( kom i god tid ) , hvor greenfee skal være betalt direkte til Pro-shoppen. Kl. 08.30 bydes velkommen ved matchledelsen og NYKREDIT, og der gives en kort briefing om matchen. GCD´s lokalregler for St. Endreol vil blive tilsendt til deltagerne nogle dage før matchen. Prisen for greenfee og ½ buggy er 78 €. Buggy-erne vil være parkeret uden for klubhuset med angivelse af hvilket hul den pågældende buggy skal starte på. Det anbefales at køre i buggy, så alle kan være i klubhuset nogenlunde samtidig, men såfremt der er enkelte spillere der hellere vil gå runden skal dette meddeles til Jos på mail : josprivat.jtgh@gmail.com senest torsdag d. 10.09.20 kl. 12.00.

Det planlægges at spille i 3 lige store rækker afhængig af deltagerantallet, Der vil være præmier til første-, anden- og tredjepladsen i hver række.

Der spilles nærmest flaget på green på hul 13 for både herrer og damer.

Der spilles længste drive på fairway på hul 9 for både herrer og damer.

Referat Nykredit Open 2020

Året har været mærkelig på mange måder og det har golfåret også været.

På trods af de mange genvordigheder var der tilmeldt 46 til årets Nykredit Open, altid populær match.

Desværre var Nykredit Bank ikke repræsenteret på grund af bankens firma politik men Jos og Myrna klarede det flot både som matchleder og med den praktiske afvikling af den dejlige sponserede frokost.

Vi havde en dejlig, varm solskinsdag på Saint Endreol golfbane og jeg havde fornøjelsen at spille med Jos, Sven og Myrna og med et resultat i top i A rækken blev det mit lod at skrive om matchen.

Vinder A-.rækken : Helle Buhl Aanestad med 33 point

Nr 2.                       : Gitte Torp med 30 point
Nr. 3                       : Jos Hansen med 27 point

Vinder B-rækken : Tove Rune Hansen med 38 point
Nr. 2.                      : Søren Kjerulf med 36 point.
Nr. 3                       : Ove Porsman med 32 point.

Vinder C-rækken : Torben Jacobsen med 33 point
Nr. 2.                      : Nina Hesse med 26 point.
Nr. 3.                      : Bjarne Stokkebroe med 24 point

Nærmest pinden Herrer : Hans Bender
Nærmest pinden Damer : Eva Eggert

Længste drive  Herrer : Mikkels Aaby
Længste drive   Damer : Lonnie Westrin-Byford.

På gensyn

Helle