Sommergolf Kokkedal

12augHele dagenSommergolf Kokkedal

I samarbejde med BIL, Danmark, afvikles som tidligere år en golfturnering for klubbens medlemmer der er på ferie i Danmark. Turneringen afvikles på Kokkedal golfklubs skønne bane mandag d. 12. august 2019. Turneringen er åben for GCD’s medlemmer samt deres gæster, GCD medlemmer har fortrinsret hvis turneringen bliver overtegnet. Turneringen er en Stableford turnering.

Der vil være kaffe/te samt croissanter fra kl. 8:00. Briefing kl. 8:30 og gunstart kl. 9:00. Efter turneringen vil BIL, Danmark være vært ved en let frokost med efterfølgende præmieuddeling.

Turnerings Fee’en på kr. 350 indbetales på konto Nordea – reg 1329 konto 5367 379 334 inden tilmeldingsfristens udløb.

Medlemmer af Kokkedal Golfklub betaler ikke greenfee, men skal huske at anføre deres DGU-nummer i bemærkningsfeltet på tilmeldingen.

Kokkedal Golfklubs venskabsklubber betaler 300 kr. i greenfee og skal anføre deres DGU-nummer i bemærkningsfeltet på tilmeldingen for at få den reducerede greenfee.

Vel mødt til endnu en god tradition i Golf Club Danois.

Turneringsledelsen  Torben Arp

Den traditionsrige Kokkedal turnering blev igen en succes.

Torben Arp havde lavet et stort stykke arbejde for at tilrettelægge en fin turnering hvor alt var tilrettelagt på bedste måde.

BIL var igen i år sponsorer for turneringen og gav da også tilsagn om at deltage igen næste år.  Stort tak til BIL.

Torben må have haft en kontrakt med vor herre, vejret var nemlig strålende til golf, sol og lidt skyer – lille smule vind og meget behagelig temperatur. Det gode golfvejr varede hele runden og til drinken efter runden. Da Torben så sagde at frokosten var klar og havde fået alle ind, åbnede sluserne sig og vandet kom ned fra himlen i store mængder.

Vi spillede i 2 rækker indenfor henholdsvis herrer og damer

Nærmest Pinden:

Herrer:                    Sven Carlsen        5,61 m

Damer:                  Anette Faber          8,25

Banen stod rigtig flot med tætklippede fairways og veltrimmede semi-roughs som gjorde skade men ikke var ødelæggende for spillet.

Efter runden sørgede restauranten for at servere en lægger frokost.

Da denne var færdig var der præmie overrækkelse og indlæg fra BIL om deres aktiviteter i Danmark.

Mads Barslund

Hele dagen (Monday)(GMT+00:00)