18 hullers golf

Golf Club Danois

18 hullers golf er en af golfklubbens traditionelle arrangementer for spillere fra handicap 8 til 40, der med stor tilslutning fra mange trofaste medlemmer fortsætter i år med et omfattende og varieret spille program. Vi spiller hver uge på forskellige baner i hhv Var og Alpes Maritimes og på forskellige ugedage (også enkelte søndage) så alle medlemmer har en chance for at kunne deltage.

Tilmelding sker på GolfBox via GCD’s hjemmeside under kommende turneringer og af de enkelte opslag fremgår det blandt andet, om vi spiller stableford med eller uden putte konkurrence/nærmest pind, slagspil – eller dagen byder på en anden variant.

Green-fee afregnes direkte med proshoppen inden starten mod forevisning af GCD medlemskortet. GCD har opnået en række fordelagtige priser på diverse golfbaner, så årets kontingent er hurtigt tjent hjem igen. Priserne kan ses under medlemsfordele, eller ved tilmelding.

Medlemmernes gæster og andre medlemmer af DGU på ferie fra Danmark eller andre steder er velkomne til at deltage (Gæstefee 10 €). Gæster oplyser nationalt golfnummer.

Efter runden er der hyggeligt samvær på terrassen med dagens præmieuddeling.

GolfBox opdateres snarest med samtlige resultater fra dagen, så alle, der har lyst, kan gå ind og følge med.

Turneringsledere er Asger Hansen +33 629 02 69 44 og Karen Rygaard +33 626 68 17 46.

Email kan sendes til golfclubdanois@gmail.com