Indmeldelse

Golf Club Danois

Golf Club Danois – en aktiv klub for danskere i Sydfrankrig

Golf Club Danois er en meget aktiv golfklub for danskere med tilknytning til Sydfrankrig. Klubben har omkring 130 medlemmer, som stort set hele året spiller ugentlige turneringer i forskellige grupperinger samt en mængde fælles turneringer – alt til rabatterede green-fee på nogle af Sydfrankrigs bedste golfbaner (se under: “for medlemmer – medlemsfordele”).

For at deltage i Golf Club Danois’ golfarrangementer, skal såvel medlemmer som gæster have gyldig licens i Féderation Francaise de Golf, i Dansk Golf Union (DGU) eller lignende gyldig licens i anden, nationalt godkendt golfklub, samt en gyldig ansvarsforsikring.

Sådan bliver du/I medlem af Golf Club Danois

Du/I indmelder jer ved at indsende en udfyldt indmeldelsesblanket til Golf Club Danois.

Herefter vil I – som alle klubbens øvrige medlemmer – modtage løbende information om og invitation til alle klubbens arrangementer, hvor vi glæder os rigtig meget til at tage godt imod jer.